.. no ei vielä mutta toivottavasti pian. Tässä tämänhetkinen velkatilanne, ehkä mun täytyisi monen muun velkabloggarin tavoin ryhtyä nimeämään omat velkani niin ne sulaisi silmissä. :) Itse menen ihan väärään suuntaan - velkasaldo oli marraskuun puolessa välissä 1987,10 euroa mutta nyt se on 2238,46 euroa. !!! Visalla olen maksanut lapsen käyttämisen lääkärissä, tosin tästä saa rahat hakea takaisin vakuutuksesta. Olen myös näköjään jostain ihmeen syystä maksellut ruokakaupassa pari kertaa Visalla - miksi? Ruokabudjetti sinällään piti, ilmeisesti siihen ei sitten riittänyt rahat. Joustoluotolla paikkasin vastikkeesta puuttuvia rahoja.

EN myöskään maksanut nettikauppa 2:sen velkaa pois kokonaan vaan kuukausierän. Nyt täytyy jälleen kerran ottaa itseä niskasta kiinni ja velkojen kimppuun suuremmalla tarmolla. Pitää silmällä joka ainoaa senttiä jonka käytän ja ottaa käyttöön Marttojen budjettipohja. Löysin muuten vuodelta 2011 Exceliin tekemäni joustoluoton maksusuunnitelman - olen silloin ollut ihan samassa tilanteessa. Olen iloinen jos tällä kertaa viimein opin jotain.

Pankista ei ole vielä kuulunut mitään koskien lyhennysvapaata, mutta ehkä loppuviikosta.


Visa: 757,80 (luottoraja 1000)

Joustoluotto: 1410,76 (luottoraja 2000)

Nettikauppa 1: 105,00 maksettu kokonaan

Nettikauppa 2: 69,90

Nettikauppa 3: 32,90 maksettu kokonaan

Klarna: 18,95 

debtkuva-normal.jpg

Tässä kuussa en aseta itselleni haasteita kun olen törppöillyt niiden kanssa jo kahtena kuukautena.

Kaikesta huolimatta oikein oikein hyvää ja parempaa uutta vuotta 2014 kaikille!