Mun tekisi niin niin niin niin niin NIIN paljon mieli mennä ostoksille ettette usko! Ihan sikamaisen paljon. Olen keksinyt itselleni tosi monta tarvetta. Vaikka haluja ne oikeasti on. Tämä on kyllä ihan todellista riippuvuutta. Ihan ihmeellinen olotilakin kun meikä haluaisi vain kuluttaa rahaa. Mikä ihme siinäkin on, ihan kuin se rahan kuluttaminen olisi paras juttu siinä.

On siis palkkapäivä ja rahakas olo. Vaikka tiedän että kohta ei ole kun maksan kaikki laskut ja lyhennykset. Lähes koko palkka menee niihin. Silti tekisi mieli shoppailla vaikka luottokortilla. Taas on se olo ettei sillä ole niin väliä. Täytyy vastustaa viimeiseen asti ja pysyä vain kotona kun olen tehnyt kuitenkin niin kovasti töitä nyt sen eteen että saan velkasaldoa pienemmäksi. 

Marraskuun haasteeni kanssa on vähän niin ja näin: En ole saanut vietyä enempää kuin kaksi tavaraa pois. Onhan tässä vielä aikaa. Olen kuitenkin pakannut noin kymmenen vaatetta kierrätykseen menevään kassiin.

Olen käynyt kaupassa jo neljä kertaa viidestä sallitusta! Joten se osa haasteesta tulee menemään berberilleen. Rehellisesti myönnän etten tiedä paljonko ruokaostoksiin on mennyt kun kuitit on missä sattuu. Missä järjestelmällisyys? Ei vissiin missään. Ei varmasti ole mennyt yli 90 euroa mutta veikkaan että kovin kaukana ei olla. No kosmetiikkaa en ainakaan ole ostellut.

Mutta lyhennykset sain sentään tehtyä, mikä oli iloinen juttu! Palkkapäivän riemuja.

Velkaa on nyt jäljellä 1987,10 euroa:

Visa: 595,96

Joustoluotto: 1267,79

Nettikauppa 1: 105,00 maksettu kokonaan

Nettikauppa 2: 104,40

Nettikauppa 3: 32,90 maksettu kokonaan

Klarna: 18,95 (varmaankin, Klarnan kanssa on aina vähän epävarmaa minkä suuruinen summa siinä kuukauden laskussa tarkalleen lopulta on)

Nettikaupoista olen kohta kuivilla! Maksan joulukuussa kokonaan pois tuon nettikauppa 2:sen. Sitten mulla on lupa tilata nettikaupoista vain jos maksan summan samantien pois.